markaların ekonomik görevi
Markaların, geniş halk toplulukları üzerindeki olumlu ya da olumsuz görevi.
markaların ekonomik görevi ile benzer kelimeler
markaların ekonomik gücüİng. economic force of marksMarkaların halkın gözündeki güveni nedeniyle alım ve satım işlerindeki gücü. |
açınık göreviFr. Effet vocaliqueAçınıkların ve bazen seslilerin abanıklar için bir dayanak meydana getirmeleri. Kar kelimesinde a, hem k hem de r için, Kart kelimesindeki r ise t için ndedirler (bk. ündeş). |
ayırım göreviİng. distinctive functionMarkanın bir eşyayı başka eşyadan ayırma işlevi. |
büyük markaların biyolojisiİng. biology of great marksBüyük markaların nasıl doğup geliştiğini inceleyip belirtme. |
büyük markaların fiyat üzerindeki gücüİng. power of great marks to priceYaygın ve tutulan markalar olmaları nedeniyle, üzerine konuldukları,malın fiyatına bakmadan halkın, o malı yeğlemesi. |
büyük markaların hastalığıİng. pathology of great marksBenzeri olma, eskime, bilinmeme, unutulma, görüntüsüzlük gibi nedenlerden markanın durumunun sarsılması. |
büyük markaların inandırma gücüİng. power of persuasion of great marksOlumlu etkisi nedeniyle, halkın o marka ile satılan malların iyi kaliteli olduğuna inanması. |
büyük markaların mal üzerindeki gücüİng. power of great marks on productHalka verdiği güvenlik nedeniyle, büyük markaların malın satışına etkisi. |
"markaların ekonomik görevi" karakter analizi
- markaların ekonomik görevi, 26 karakter ile yazılır.
- m harfi ile başlar, i harfi ile biter.
Karakter dağılımı
- 'm', 'a', 'r', 'k', 'a', 'l', 'a', 'r', 'ı', 'n', ' ', 'e', 'k', 'o', 'n', 'o', 'm', 'i', 'k', ' ', 'g', 'ö', 'r', 'e', 'v', 'i', şeklindedir.
- markaların ekonomik görevi kelimesinin tersten yazılışı ' iverög kimonoke nıralakram' diziliminde gösterilir.