reklam yoğunluğu
Firmanın toplam satış gelirleri içerisinde reklam harcamaları payı.
reklam yoğunluğu ile benzer kelimeler
bilgi amaçlı reklambk. bilgi verici reklam |
bilgi verici reklamİng. informative advertisingFirmanın piyasa payını artırmak amacıyla diğer mallarla açık veya örtülü olarak karşılaştırarak kendi malının özelliği, fiyatı, kalitesi ve satış koşulları hakkında bilgi vererek yaptığı reklam. krş. ikna edici reklam |
bilinçaltı reklama. İzleyicilerin bilinçaltıyla algılayabilecekleri kadar kısa görüntüler kullanılarak yapılan tanıtım. |
elektronik reklamİng. electronic advertisementHer türlü elektronik ortamda yapılan etkileşimli reklam. |
endüstriyel reklambk. reklam |
etkileşimli reklamİng. interactive advertisementTüketicinin yalnızca aradığı niteliklere uygun mal ve hizmetlerin reklamlarını izlemesine olanak tanıyan bir elektronik sistemde yer alan ya da yapısı bu tür karşılıklı bilgi alışverişine olanak sağlayan reklam. |
gizli reklama. Yayıncı tarafından programlarda sezdirme yoluyla herhangi bir unvan veya markayı çağrıştırabilecek biçimde yapılan tanıtım. |
ikna amaçlı reklambk. ikna edici reklam |
"reklam yoğunluğu" karakter analizi
- reklam yoğunluğu, 16 karakter ile yazılır.
- r harfi ile başlar, u harfi ile biter.
Karakter dağılımı
- 'r', 'e', 'k', 'l', 'a', 'm', ' ', 'y', 'o', 'ğ', 'u', 'n', 'l', 'u', 'ğ', 'u', şeklindedir.
- reklam yoğunluğu kelimesinin tersten yazılışı ' uğulnuğoy malker' diziliminde gösterilir.